Tuesday, May 29, 2012

MY NEW LIFE~

Asslamualaikum n very good evening ladies n gentlemen, im here today to make a speech and the tittle of my speech is....

Ok..takyah nk mcm ucapan pulak.kepoyo-poyoan taw aripah nie..ok..ape nk ckp ek??ermmm..ok..skrg sy telah secara rasminya bergelar PENDIDIK. satu profession yg mmg aku suka wlaupun kerja nie kt sek n wlaupun dulu aku pnh berjanji yg aku TAKKAN masuk SEKOLAH lagi. mmg betul org kte ape yg kte xnk itu la yg kita dpt. tp takpe..AKU DAH MULA CINTAKAN SEKOLAH SKRG!!HORRAY!!! :-D

rakan-rakan sekolah
Alhamdulillah, Allah telah memudahkan sgala perjalannan aku sepanjang bekerja nie.THANK YOU ALLAH. rakan-rakan sekerja smue ok2. murid2 pun msih under control. I love my life. Walaupun sudah bekerja aku msih nk smbg dgree n insyallah i will further my study and mybe as a part timer. Aku tau mgkin ak akn mnghadapi kesukaran n tak ckop mse, weekend g blaja tp ak sgt berharap agar Allah beri aku kekuatan.AMINN.

G to the O to the A to the R to the I to the F to the  A to the  H
GO... A R I F A H!! 

(motivasi utk diri sendiri..hAHA :-D)

2 comments: